VELKOMMEN HIT


Håper du liker det du ser, og får inspirasjon! Og kom gjerne med en kommentar, ellers ser det bare ut som om jeg prater med meg selv.

lørdag 13. oktober 2007

Bukse nr. 1






Bukse i kongeblå cordfløyel med krabbelapper i lysegrønn cordfløyel - testversjonen, hehe


Jeg er en utålmodig sjel, så selv om jeg skulle vente med dette prosjektet til jeg hadde mønster, måtte jeg liksom bare prøve meg. Denne buksen er laget til en veldig tøff body lillegutt fikk i gave, og er ca str 74. Jeg skulle egentlig fore den, men fant ut at det var ikke nødvendig siden han skulle bruke den allerede nå
:D Så da slapp jeg den jobben, denne gangen hvertfall..

Buksen er helt enkel og mønsteret lagde jeg etter mal fra en av de andre buksene hans. Lærte litt om bukser underveis, så den neste blir nok mye finere, men dette er hvertfall en start. Den har to strikker i hver sin løpegang øverst (takk til den som tipset om det ja!!) og en strikk i hvert bein. Har til og med klart å lage god plass til bleierumpa (håper jeg da)...

Actionbilder kommer, for knerten må være modell ja!

Og da har han fått den på! Den passet perfekt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig om du vil legge igjen en kommentar :)