VELKOMMEN HIT


Håper du liker det du ser, og får inspirasjon! Og kom gjerne med en kommentar, ellers ser det bare ut som om jeg prater med meg selv.

mandag 8. februar 2010

Long time, no see!



Hei igjen i bloggen. Jeg har ikke vært aktiv på en god stund nå. Med flytting, graviditet og full jobb blir det lite tid dessverre. Nå har jeg derimot bestemt meg for å ta opp tråden igjen, og jeg vil gjerne vise noen bilder av nyanskaffelser i kokosheimen.

Dette gulvuret fra IKEA har jeg siklet på en god stund, og nå har det fått plass i stua vår. Skal sette inn litt rammer og bilder og sånt, men så langt har jeg ikke kommet enda.

2 kommentarer:

  1. Denne har jeg hatt lyst på lenge også - men har så lyst til å stæsje den opp. Male den i en skikkelig turkis farge eller noe sånt...

    SvarSlett
  2. Det høres ut som en knall ide å male den! :) Vi har mye sort/hvitt ellers, så den passer egentlig fint inn som den er.

    SvarSlett

Hyggelig om du vil legge igjen en kommentar :)