VELKOMMEN HIT


Håper du liker det du ser, og får inspirasjon! Og kom gjerne med en kommentar, ellers ser det bare ut som om jeg prater med meg selv.

onsdag 7. april 2010

Ønskeliste til barnerommene

Jeg får gleden av å innrede to barnerom til sommeren! :) Det ene til en 3 år gammel gutt og det andre til en nyfødt jente.

Ønsker til gutterommet:
3-åringen er veldig opptatt av dyr, så jeg har lyst til å ha en dekor som denne på en vegg i rommet hans.
Bilde lånt fra www.sprell.no

Også har jeg sett for meg hyller ala disse på en annen vegg.


Bildet er lånt fra www.sprell.no

Sammen med hvite møbler og en vegg i en knæsj aksentfarge tror jeg de virkelig vil komme til sin rett.
Jenterommet:
Jeg har aldri vært spesielt fan av babyrosa, så det utgår nok, hehe. Men jeg vil nok gjøre på samme måten som på gutterommet og ha en knallfarget vegg. Kanskje knallrosa eller lilla hadde gjort seg? Eller kanskje en helt annen farge?
Kjenner jeg må tenke litt mer på det gitt. Kommer nok et blogginnlegg om jenterommet når jeg får planlagt litt. :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig om du vil legge igjen en kommentar :)