VELKOMMEN HIT


Håper du liker det du ser, og får inspirasjon! Og kom gjerne med en kommentar, ellers ser det bare ut som om jeg prater med meg selv.

fredag 7. mai 2010

Let there be light!

Belysning er jammen vanskelig altså. Jeg har en forkjærlighet for å ha mange små lyskilder i stedet for en stor i rommet, og da må man jo komponere det så det passer nogenlunde sammen. Lyskildene i huset vi bor i nå er en salig blanding av designlamper, Ikea og loppis. Og det er akkurat det som passer meg best. :)

Ikea har forresten fått inn noen utrolig søte lamper til barnerom som jeg tror jeg må ha på rommet til minste tulla. Med denne skylampa må man vel bare ha søte drømmer og fine dager, eller hva?

Bilde lånt fra www.ikea.no

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig om du vil legge igjen en kommentar :)