VELKOMMEN HIT


Håper du liker det du ser, og får inspirasjon! Og kom gjerne med en kommentar, ellers ser det bare ut som om jeg prater med meg selv.

lørdag 6. november 2010

Utfordring: 10 things I like in my home

Du utfordres herved til å finne 10 ting du liker ekstra godt i hjemmet ditt.

Here goes!

1. Denne pyntedingsen fant vi under oppussingen, og spikret den like gjerne opp på veggen på terrassen. Den er så stygg at den blir søt. :)


2. Dette er en av de få dørene i huset vi enda ikke har malt hvit, jeg bare elsker mønsteret i glasset. Hvis jeg nå klarer å finne den nøkkelhullet og får skrudd på den, blir den ferdig også, hehe.


3. Eva Solo fuglemateren, til glede for liten og stor.


4. Hva viser uret? Både tiden og familieminner.


5. "Fly high" heter dette kunstverket. Sønnen min påstår hardnakket at det er han der oppe i luften. Bildet er en stålplate med trykk.


6. Norgesglass. De er både praktiske og fine og se på. Også passer de til de grønne flisene mine på kjøkkenet.


7. Tripp trapp tripp trapp. Jeg er glad i trappa vår nå som den er hvitmalt og med sisalteppe i.


8. Arbeidskrok, under trappen har mannen sin lille kontorkrok. Med nummer 9., nemlig stolen. Jeg digger den stolen.


10. Lillesøsters månebamse. Bare fordi hun elsker den. <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig om du vil legge igjen en kommentar :)