VELKOMMEN HIT


Håper du liker det du ser, og får inspirasjon! Og kom gjerne med en kommentar, ellers ser det bare ut som om jeg prater med meg selv.

onsdag 12. februar 2014

Nytt siden sist

:) Hei og hå, her går strikkepinnene fortsatt varme og de siste ukers produksjon er her

Først den søteste barnehagegenseren jeg har strikket på lenge. Mønsteret er fra Ravelry (gratis) og heter Lil Sprout sweater. Jeg strikket med ribbekanter i stedenfor rillekanter, ellers har jeg fulgt mønsteret. Strikket med Drops Nepal.


Så en Kongen på haugen lue (gratis mønster fra www.pickles.no) til storebror. Denne ble mest strikket som teststrikk fordi jeg selv ville ha en slik lue, men mønsteret kun gikk til 7 år. Den er strikket i Drops Nepal.


Så en skikkelig Dronningen på haugen lue til meg selv. Den beige delen er strikket med dobbel Drops Baby Merino + gulltråd, og den neonrosa delen er strikket med Stoff & Stil Merino ull. Skal lage en knallrosa dusk til å ha på toppen, tror det blir kult. Dette blir min afterskilue, haha.


1 kommentar:

  1. Spenstig nettside du har. Jeg blir imponert. Ta gjerne en titt på nettsiden min om oppussing Ha en fin sommer =)

    SvarSlett

Hyggelig om du vil legge igjen en kommentar :)