VELKOMMEN HIT


Håper du liker det du ser, og får inspirasjon! Og kom gjerne med en kommentar, ellers ser det bare ut som om jeg prater med meg selv.

tirsdag 15. mars 2011

Medlem på NIB, hyller i vater og finfine stoler

Jeg hadde en periode hvor jeg var medlem i Norske interiørblogger, men så kom hovedoppgaveinnspurt og babylaging og spiste opp all tiden min, så jeg hadde en bloggpause. Nå er jeg back on track og søkte om å komme inn i det gode selskap igjen, og så til min glede at jeg er kommet på listen og er med i NIB igjen. :) Det blir bra, da blir bloggen min mer synlig for flere der ute! Jeg vet ikke om bloggen min kommer opp med nye innlegg til høyre på NIB, men jeg står hvertfall i den alfabetiske listen.

Og formiddagen har blant annet blitt brukt til å henge opp vegghyllen jeg pratet om i går som vi ikke rakk å henge opp i helgen. Jeg er stolt av meg selv, for her måtte jeg bruke gipsanker, noe som kan være litt skummelt. Men, alt er i vater og jeg er fornøyd. Et lite glimt av hyllen her, den har ikke fått noe i seg enda, men det skal storebror få være med å bestemme. Jeg liker denne fasongen på vegghengte hyller, virker luftig og lite dominerende, noe som passer perfekt på storebrors lille rom.



Soveromsstolene som jeg malte ble bare SÅ fine! De har fått sine respektive plasser på hans og hennes side av sengen og gjør akkurat nok ut av seg. Jeg driver og måler til tapeten til skoskapene as we speak, men jeg kjenner jeg lider av klippevegring akkurat nå. Det blir så endelig når jeg har klippet, og hva om jeg klipper feil eller måler feil? Hjelp, jeg må nok kontrollmåle enda en gang.

Anyhow, her er stolene. Jeg elsker fargen.




5 kommentarer:

  1. Veldig fine hyller!

    Stolene ble lekre. Fin farge! Lykke til med tapetklippingen! :)

    SvarSlett
  2. Takk for det!

    Heldigvis dobbeltsjekket jeg målene før jeg skulle klippe, og tror dere ikke jeg hadde målt 3 cm for kort i høyden. Så da var det bare å streke opp på nytt. Nå er firkantene klippet ut som de skal være, så nå gjenstår bare håndtaksåpningen.

    SvarSlett
  3. ja fargen på de stolene er lekker!
    nam :)

    SvarSlett
  4. Gratulerer med medlemskap!!!

    Stolene ble jo supre! Flinke du!

    Ha en herlig ettermiddag:o)


    Klem

    SvarSlett
  5. Nice! Hvor har du fått tak i den hyllen? Jeg er på leting etter hyller med slik trekantet "bæring" på sidene.

    SvarSlett

Hyggelig om du vil legge igjen en kommentar :)