VELKOMMEN HIT


Håper du liker det du ser, og får inspirasjon! Og kom gjerne med en kommentar, ellers ser det bare ut som om jeg prater med meg selv.

fredag 29. april 2011

Love love love, all you need is love!

Kate + William <3

Fikk med meg store deler av seremonien i dag og måtte mimre litt tilbake til mitt eget bryllup som var september 2008.

Prydeligbloggen har utfordring om å vise frem brudekjolen og jeg er ikke snau. Her er jeg og kokosmannen i all vår prakt. Vi hadde feiringen ytterst på Bygdøy i Oslo, og det var en perfekt høstdag med gløtt av sol.



Kjolen min var en silkekjole fra Cathrine Malandrino. Hadde knall lilla strømper til og de lekreste Charles Jourdan pumpsene. Begge deler har jeg og bruker jeg fremdeles. :)

9 kommentarer:

  1. OI for en fin brud. Nydelig kjole. Tenker ofte at hvis jeg skulle ha gifta meg en gang til (med samme mannen, selvsagt), ville jeg hatt kort kjole.

    SvarSlett
  2. Så fine dere er! Gøyale bilder av vakre mennesker!


    Ha en herlig lørdags kveld!

    SvarSlett
  3. Nydelige bilder! For et flott par dere er. Liker kjolen din kjempegodt! Så fint å kunne bruke kjolen fra den spesielle dagen flere ganger.

    SvarSlett
  4. Oppdaget akkurat bloggen din og liker det jeg ser. Legger meg til som følger :-) Fin kjole du giftet deg i!

    SvarSlett
  5. Titter innom for å si at det ligger en liten ting til deg inne hos meg. :)

    SvarSlett
  6. Så fine bilder av fint par!
    Glad jeg fant den fine bloggen din nå, så legger meg til som følger.
    Ha en fortsatt fin dag.
    Klem May Helen

    SvarSlett
  7. Hei og gratulerer med award..
    Legger meg til hos deg..en herlig blogg du har.
    Klem.

    SvarSlett
  8. kjempeskjønne bilder. må ha vært en flott dag.
    nydelig par! :)
    stor klem fra Åpent hus

    SvarSlett

Hyggelig om du vil legge igjen en kommentar :)