VELKOMMEN HIT


Håper du liker det du ser, og får inspirasjon! Og kom gjerne med en kommentar, ellers ser det bare ut som om jeg prater med meg selv.

søndag 3. april 2011

Lyseblå og rød i skjønn forening


 

Søndagsturen gikk innom United Bakeries som ga mersmak, på flere områder. :) Røft tak, lekre fliser på gulvene, kule lamper og ikke minst lampeledninger. De røde detaljene kommer virkelig til sin rett akkompagnert av de lyseblå veggene. Hadde dessverre bare med meg iPhone, men fikk noen kule bilder for det.






Gulvene hadde flotte fliser i intrikat mønster.



En titt opp i taket, legg merke til kaffekannelampa! KUL :)



Toalettet var like gjennomført, og kjempestort





Ha en fin søndagskveld!

3 kommentarer:

  1. ajaj
    sted etter min smak!
    her kunne jeg kommet ofte, og sittet lenge :)
    stilig dame på det siste bildet.. ;)

    SvarSlett
  2. Takk. :)

    Det blir nok garantert flere turer innom der ja. Når de i tillegg serverer deilig kaffe og sikleverdig bakverk, er det perfekt. :)

    SvarSlett
  3. fiiine bilda og fiiine lamper! likte godt de røde...

    SvarSlett

Hyggelig om du vil legge igjen en kommentar :)