VELKOMMEN HIT


Håper du liker det du ser, og får inspirasjon! Og kom gjerne med en kommentar, ellers ser det bare ut som om jeg prater med meg selv.

torsdag 7. april 2011

Vinn ny uteplass!





Bo-bedre har en konkurranse på gang.


"Har du en uteplass som ikke fungerer, men mangler fantasi eller penger til å gjøre noe med det? Nå har du sjansen til å få uterommet du alltid har drømt om. I samarbeid med hagedesignerDarren Saines, Mester Grønn og Maxbo, gir BO BEDRE og Hagen for Alle to vinnere en helt ny uteplass, hver av en verdi på opptil 250 000 kr!"


Jeg skulle SÅ ha deltatt med hagen vår, men dessverre rekker vi ikke å bli med siden man må være klar til å stille hagen til disposisjon i begynnelsen av Mai. Vi skal drenere rundt hele huset i løpet av mai/juni, dermed kan vi ikke delta. Eller vent nå litt? Kanskje vi kan få de til å drenere også? Jeg tror jammen jeg melder oss på uansett. Gudene skal vite at hagen vår trenger det.







4 kommentarer:

  1. Takk for tipset! Jeg skulle gjerne ha hatt noen tips til hagen vår, så kanskje jeg bør melde oss på?

    SvarSlett
  2. Vi er herved påmeldt! Vi rundt og knipsa bilder i stad. Såå stusselig, hehe.

    SvarSlett
  3. gikk rett på bobedres hjemmeside for å lese mer men der sto det ikkeno! Det her e VIRKELIG konkurransen for oss!!

    SvarSlett
  4. Loppedilla: Gå på www.bo-bedre.no/vinn

    SvarSlett

Hyggelig om du vil legge igjen en kommentar :)