VELKOMMEN HIT


Håper du liker det du ser, og får inspirasjon! Og kom gjerne med en kommentar, ellers ser det bare ut som om jeg prater med meg selv.

torsdag 14. april 2011

Så ble det lys!



Jeg var en tur på Clas Ohlson i dag for å kjøpe støvsugerposer da jeg forvillet meg inn i belysningsavdelingen. Der dukket den kule industriarbeidslampa opp, den jeg skrev om for en stund tilbake. 129,- er jo et kupp, så den ble med hjem. Hadde en liten aning om hvor den kunne henge, og den passet perfekt. :) Jeg har lenge tenkt at arbeidskroken under trappa er litt for mørk med bare bordlampa, men nå er det helt supert. I am so happy! Nå gjenstår det bare å henge opp en vegghylle over Macen, så er arbeidsplassen helt ferdig.

Hva synes dere?

3 kommentarer:

  1. Det ble skikkelig stilig! Hehe, Clas Ohlson må ha økt omsetningen kraftig den siste tiden. Dymo- og lampesalget har vel gått til himmels. :)

    Ha en fortsatt fin kveld!

    SvarSlett
  2. ja den lampa er kul... har den selv, men fant aldri noe sted til den, så den ligger i kjellern. det ble veldig kult hos deg!

    Den store hvite lampa hos meg er kjøpt på Living og kostet 399,-

    Ha en fin dag videre!
    klem

    SvarSlett
  3. Takk for det! :)

    Høytrykk: Tipper dymo- og lampesalget har fått en oppsving på clas ja. :)

    Fru Fjeldhammer: Takk for info. Bare 399,-! Den må nok inn i kokosheimen ja.

    SvarSlett

Hyggelig om du vil legge igjen en kommentar :)