VELKOMMEN HIT


Håper du liker det du ser, og får inspirasjon! Og kom gjerne med en kommentar, ellers ser det bare ut som om jeg prater med meg selv.

onsdag 16. mars 2011

Endelig ferdig med tapetseringen!



Nå skal jeg ta en velfortjent male- og tapetsere-pause, hehe.

Ble tapetkatastrofe her i går kveld da jeg oppdaget (etter å ha tapetsert ferdig, selvsagt) at de målefeilstrekene mine vistes gjennom tapeten. Krise! Da var det bare å dra av alt og begynne helt på nytt. Jaja, om ikke annet ble det veldig bra den andre gangen da.

Måtte ta noen bilder nå i spotbelysning, ikke helt riktig med fargene, men sånn nogenlunde.

2 kommentarer:

  1. Så utrolig fint det ble! Nydelig mønster og farge på tapeten!

    SvarSlett
  2. Tusen takk, det varmer å høre etter alt slitet, hehe. Trodde jeg skulle bli helt gal da jeg oppdaget tabben min i går kveld.

    SvarSlett

Hyggelig om du vil legge igjen en kommentar :)