VELKOMMEN HIT


Håper du liker det du ser, og får inspirasjon! Og kom gjerne med en kommentar, ellers ser det bare ut som om jeg prater med meg selv.

mandag 28. mars 2011

Nytt teppe under stuebordet



Vi var egentlig strålende fornøyde med kokosteppet vi har hatt under stuebordet i snart 5 år, men etter et ublidt møte med støvsugeren som resulterte i hull i teppet (mulig det var bittelitt slitt i fibrene akkurat på det stedet ja, hehe), måtte vi hive det ut. Mannen ymtet frempå at han ønsket seg flossteppe. Hva?! tenkte jeg. Jeg kommer til å støvsuge meg ihjel. Men etter litt googling og etter å ha forhørt meg med diverse flossteppeeiere var jeg overbevist. Dette var like enkelt å støvsuge og holde rent som noe annet.

Jeg trålet diverse interiør- og møbelbutikker før jeg kokte ned til to alternativer. Maxi floss (Bohus) eller  Shaggy (Skeidar). Både jeg og mannen var enige om at Maxi floss ville gjøre seg fint. Det hjalp at jeg troppet opp i butikken med både sofapute og en bit av parketten, haha! De ansatte på Bohus tror vel jeg er helt koko. Jaja, sjansen var mindre for å velge feil, hvertfall.

Og det ble riktig! Vi er veldig fornøyde. Det er utrolig mykt og godt og dekorativt. Det lunet ned og pyntet opp samtidig. :)


5 kommentarer:

  1. Veldig fint teppe! Passet fint til både sofaen og bordet deres.

    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  2. Fint teppe,passer godt til bordet! Jeg har det selv og er super fornøyd :D Lett og støvsuge lett og vaske av om det kommer noen flekker :D

    Klem fra gamletingretten:)

    SvarSlett
  3. Takk! Vi synes vi traff ganske godt med det ja. Vurderte et som var mer grått/hvitt, men tror det ville blitt for grått mtp sofaen.

    Og takk for beroligende vaske-ord, Anne-Marthe! :)

    SvarSlett
  4. Fint teppe og fin farge! Har et slikt i kroken på kjøkkenet og er veldig fornøyd! Kjekt med noe nytt :o)

    Ha en flott kveld da!


    Klem :o)

    SvarSlett
  5. så fint!
    (nesten som hos oss - hehe)

    SvarSlett

Hyggelig om du vil legge igjen en kommentar :)