VELKOMMEN HIT


Håper du liker det du ser, og får inspirasjon! Og kom gjerne med en kommentar, ellers ser det bare ut som om jeg prater med meg selv.

fredag 11. mars 2011

Tapeten med stor T. Jul og bursdag på en gang!



Var innom en tradisjonsrik og flott farvehandel i byen her i ettermiddag for å se om jeg kunne finne en tapet som kunne passe enda bedrepå skohyllen enn den jeg fant i går, og hva lyser mot meg i en kurv? Denne dåne-tapeten fra Ronald Redding designs (York Wallcoverings). Utrolig fin kvalitet og den så ikke billig ut for å si det slik. Tenkte jeg kunne jo spørre likevel, siden den lå i noe som så ut som en tilbudskurv. Hjertet sank litt da hun i butikken sa noe om at den var satt ned 598,-, men så pratet hun om avslag og jeg fikk den til 350 kroner! Førprisen var 895,- per rull. Jeg er så happy happy, dette blir perfekt!

Her er et bilde av tapeten på et soverom. Rommet vårt har jo beige fløyelsgardiner og grått fløyelssengeteppe, så dett må jo bli bra.

2 kommentarer:

Hyggelig om du vil legge igjen en kommentar :)