VELKOMMEN HIT


Håper du liker det du ser, og får inspirasjon! Og kom gjerne med en kommentar, ellers ser det bare ut som om jeg prater med meg selv.

mandag 21. mars 2011

Å strekke seg mot solen



Jepp. Nå er det vår og det renner, rasler og klukker utendørs. Når hele 3 orkideer i kokoshuset blomstrer samtidig, da må det dokumenteres. Og de grønne plantene ser ikke så dumme ut i sollys de heller.






Jeg venter forresten i spenning på diverse 1-meters tapetprøver fra maleributiken.se. Genialt, man betaler ikke for de to første prøvene, og for de neste 8 betaler man 20 krone stykket. Inkludert porto. Jeg har planer om å bruke de i bilderammer på soverommet, i stua og på rommet til lillesøster. :)

Ha en deilig vår-uke!


2 kommentarer:

  1. Herlige bilder!

    Utrolig smart med tapetprøver :o)
    Har et tapet-prøve-prosjekt på gang jeg også.


    Klem til deg :o)

    SvarSlett
  2. Fantastiske bilder! Helt nydelige med flott lys!

    SvarSlett

Hyggelig om du vil legge igjen en kommentar :)